Enn Randmaa: Eesti ühistransport pole nii logu kui kujutatakse

Autoettevõtete Liidu presidendi ja Go Busi juhatuse liikme Enn Randmaa sõnul on tal väga hea meel, et Maanteeamet teeb viljakaid reide liiklusohutuse parandamiseks, ent olukord Eesti bussitranspordis pole katastroofiline, nagu statistikast välja paistab.

Enn Randmaa kinnitab, et Eesti vedajad tunnevad sõitjate ees suurt vastutust ning reisijate turvalisus on kindlasti üks peamisi prioriteete. Lisaks loeb kliendi üldine rahulolu. “Olukord Eesti bussiturul läheb aasta-aastalt paremaks, sest kõikide vedajate soov on kliente teenindada maksimaalselt hästi ning tihedal konkurentsiturul ei saa suuri eksimusi endale keegi lubada,” ütles Randmaa.

Randmaa sõnul tuleb bussidel pisivigu ikka ette, millest levinumad on teedelt lennanud kivide tagajärjel mõranenud esiklaasid, vanematel bussidel võib puudu olla osa turvavöid, mida pole tehases paigaldatud. Tehniliste vigadega tegeletakse igapäevaste hoolduste käigus. Suurte vigadega, nagu kulunud rehvide või amortiseerunud sillaosadega busside liiklemist Eesti teedel Randmaa sõnul tolereerida ei saa. “Siinkohal on paslik avaldada tänu Maanteaametile, Politsei- ja Piirivalveametile, Maksu- ja Tolliametile ning Tööinspektsioonile, kelle tänuväärse töö tulemusena ohtlikud bussid liiklusest kõrvaldatakse,” ütles Randmaa.

Enn Randmaa soovitab tellimusvedude puhul kindlasti võtta bussid usaldusväärsete vedajate käest, kelle puhul võib kindel olla, et busside tehniline seisukord vastab kõikidele normidele. “Go Busil teenindavad vedusid 150 bussi, mis on nooremad kui neli aastat,” ütles Randmaa. “Enne klientide vedamist kontrollitakse bussi seisukorda põhjalikult, lisaks kasutatakse nõuetele vastavaid rehve. Näiteks kooliekskursioonide puhul annavad need standardprotseduurid kindluse, et reis möödub rahulikult ja turvaliselt.”

16. detsember 201516. detsember 2015

Vaata videoid

Facebook